OBS. TRÅKIGT INLÄGG LÄS INTE.

Jag är inne i en "orka"-period.... jag menar, ORKA BLOGGA LIKSOM?

Vad händer i mitt liv.... jag jobbar, jag är så otroligt trött på tvätten nu. Varje dag står jag och funderar på hur jag ska planera mitt liv så att det ska ge mig/oss så mycket som möjligt, kanske ska jag vänta med att planera och hålla på tills efter sommaren så det blir en lugn sommar, men samtidigt känns det skönt att ha en plan. Högskole-provet ska jag nog göra i höst vilket som... i oktober(?), sen gäller det i tre år eller något så jag kanske kan jobba lite emellan om jag inte kommer in på eller inte känner för att plugga. C och jag dissikerade intressanta jobb idag, hon hade till och med sökt ett av dem, vi får se hur jag gör.


Och om någon nu läst och känner sig besviken så varnade jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0