Nu ska det fanimej bli fason!

Nu ska gamla pulsklockan fram och dammas av, ett par löparskor till rimligt pris ska inhandlas när februarilönen kommer. Jag har fixat kartor som utgår från OkLinnés klubbstuga och ritat i distanspass på 7, 10 samt 13 km plus att det finns gott om utrymme på de där kartorna både för att träna stadsorientering och skog och allt.

Jag har varit på läger i helgen och fått motivation, jag sa till och med åt tränaren att jag ska nog ha ranking i år, för jag vill springa ultralång-sm och andra diverse elit-tävlingar, jag vill orientera!

Kommentarer
Postat av: milla

JAA det är bra!

2009-02-01 @ 20:16:50
Postat av: milla

JAA det är bra!

2009-02-01 @ 20:17:09
Postat av: Sofie

Jättebra Janie! Skönt att du kommer tillbaka nu.

2009-02-02 @ 13:02:11
URL: http://sofiemariakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0