Magen är ut-å-in.

Jag har fått klagomål på dålig uppdatering igen, och tänk att den här gången var det inte Fabian, nej faktiskt Camilla! Ja tänka sig, vem är hon då? Jo det ska jag säga er, hon är min nya träningskompis. Dock är hon inte en ny kompis, vi har väl kännt varandra i sisådär 4-5 år. Dessutom har vi inte tränat något tillsammans än, men det kommer.

Idag då? Jag har (för första gången i min karriär på tvätten) sjukänmält mig! Dagen har för det mesta spenderats i sängen sovandes, jag hoppas på att jag ska känna mig bra imorgon, men när förkylningen nu faktiskt börjat avta har ett illamående dykt upp som en snäll ersättare.
Jag tror att spykänslan kom från skabb-maten jag åt idag, äcklig hemkörningsmat som Grappe beställde för han inte orkade varken köpa eller laga mat, och jag är sjuk, varför får jag inte ligga i sängen och vara sjuk då? Varför tar inte han hand om mig som jag får göra när han är sjuk? Det kanske är för att han alltid blir dödssjuk och jag "bara" blir sjuk. Jaja, grejen var att jag tror jag är matförgiftad, jag kände ungefär likadant som nu när jag blev det av dålig bläckfisk i Afrika.


Jag vill ha frukt, jättemycket! Vitaminer.... kom över med ett äpple var imorgon nu alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0