ÄCKLIGA FJORTIS!

HOPPAS DU BLIR VÅLDTAGEN, ATT DET GÖR RIKTIGT JÄVLA ONT OCH ATT DU BLIR LÄMNAD BLÖDANDE EFTERÅT! KANSKE TILL OCH MED DÖR OCH HAMNAR I HELVETET!

Det är väl inte konstigt att man får social fobi i dagens samhälle när alla beter sig som rövar, HALLÅ, RESPEKT, VART ÄR DU?

Vi stod på donken, vi väntade lääänge på vår tur eftersom det var ett gäng framför och tusen bilar i drive in-luckan. In kommer ett gäng ful(l)a fjortisar och bara ställer sig framför hela kön.....

Kille: Det är kö här.
personjagintehartillräckligtmedordförrådattbeskriva: Jag står i kön här.
Jag: Men kön går här.
sammasomöver: Men jag står i kön till den här kassan ni står i kön till den.
Jag: Det är bara en kassa öppen och vi har väntat i 20 min.
detdärigen: Jaha, men jag står här.
Jag: Nej.
det: Nehe, gör jag inte.
Jag: (kommerinteensihågvadjagsa, väldigt arg, väldigt provocerad)

Vi gick, alla gick utom det och co. Vi var väl fem pers till i kön ändå.

Om jag någon gång inom snar framtid åker in för misshandel så står ni på min sida väl?

Kommentarer
Postat av: Johan

slå ner aset & co. de borde inte få leva.

2009-02-08 @ 10:44:09
URL: http://joahnafnartuna.blogg.se/
Postat av: Janie

nej, jag vet.... men jag hade för mycket förnuft för det tyvärr. Fast jag hoppas innerligt att hon råkar ut för ngt sånt pga den attityden.

2009-02-08 @ 13:05:10
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Cissilini

Hon kommer nog råka illa ut, sånna gört alltid

2009-02-09 @ 12:46:19
Postat av: Janie

Hoppas det redan har hänt.

2009-02-10 @ 10:37:45
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0