USCH!

Jag är så trött nu. I veckan ska jag jobba, vilket jag prioriterar, sen ska det planeras inför festen (massa saker som kommit upp nu som jag inte ens tänkt på, lampor och grejer), sen ska jag ringa amf och rapportera..... oooooh!!! Jag blir tokig! Och nu skulle jag behöva skriva ett nytt cv, mitt gamla dog med datorn och jag blev tipsad om jobb idag. MEN HORA JAG VILL INTE.

Ok, hjälp mig med att hitta ett par neonfärgade benvärmare, helst gröna/gula och lite discoljus.... någon kan ju få klä Grappe också.

Kommentarer
Postat av: celina

Vad ska ni ha för fest? Fyller du år? Ska ni ha tema? Är det därför du behöver neonfärgade benvärmare? Vad är det för jobb du ska söka? Jag är tillbaka i Uppsala nu förresten, så jag kan komma och sjunga Rockband vilken dag som helst. Så ni vet.

2009-08-17 @ 14:01:11
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Janie

Så många frågor på en gång xD. Jag fyllde ju år i våras, men sedan orkade jag helt enkelt inte ta tag i det där med att fira storslaget. Så nu ska vi ha fest i helgen istället, lite försenat sådär.

Och ja, det är färg, färg och ljuva 80`s, men jag har inte hittat några benvärmare förutom på tradera och den auktionen avslutas på lördag natt, så det är lite för sent.

Jobbet jag sökte idag var på max, enkelt och bra att ha om jag (hoppas hoppas) kommer in på brandmans-utbildningen till våren.

Jo, jag såg att du hittat hit :), för ett tag till i alla fall (Grappe visste också, han brukar nog läsa bloggar han också fastän han påstår att det är så töntigt). Hör av dig du om du känner för att spela rockband, eller titta på en film, eller känner dig uttråkad, eller vill titta på blommorna, eller vad som helst, de ä bar å ring :).

2009-08-18 @ 00:06:36
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0