Klippa klippa! Shoppa shoppa! Färga färga? En annan dag!

Idag var jag till hufvudstaden med min mor, vi klippte våra hår.


 

Detta var vad jag bad om...

 


Och detta var vad jag fick.... En aning skillnad? Att ingen frisör vågar göra det där lilla extra, nej nej, mesa på bara!


Hur som haver, efter frisörbesök och stött på Johan på Mariatorget åkte vi och strosade i staden med en gammal vän till min mor.

 

 

Jag fick tre par skor, här är par ett, finparet, den här bilden påminner mig om halstabletter.


Dessa är inte ett par vanliga converse, oh nej, de har en klack! Men det är i alla fall par två och klassificeras "casual-skorna".

 

Detta är par tre, det är porrskorna, dock fick jag inte till någon bild värdig dem.


 

Bortskämd miljödödare?! Nejmen jag lovar att jag ska väga upp det i framtiden.

 

 

Sedan fick jag även dessa fina örhängen i trä, och jag lovar er att aldrig aldrig aldrig igen bära dem tillsammans med en röd tröja, donken-usch!

 

 

Sist och bäst, ett par dr denim 300 pix! ETT PAR HELA BYXOR! YEY!

 

 

Janie Nyström, snart i en myströja nära dig!


Kommentarer
Postat av: sofie

ja det var lite fegklippt, men det blev bra i alla fall :) och mycket fina grejs du köpt/fått ;)

2009-08-31 @ 23:18:11
URL: http://sofiemariakarlsson.wordpress.com
Postat av: Fabis

Det var snyggare det du fick än det du bad om.

2009-09-01 @ 00:35:01
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Grejen är lite att jag inte vill ha en frisyr som efter en dusch ligger platt fall.... det är så jefla drygt. Jag vill ha något dramatiskt som syns, som finns där.

2009-09-01 @ 00:40:20
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0