Jag har ett nytt projekt i mitt huvud.

Men jag tänker inte säga vad det är.

Ikväll ska jag på pride med Fabian, Grappe följer ev. också med. Kanske ska vi träffa Johan där också, det märker vi. Min älskade lilla Johan, jag blir så glad av honom! Jag kanse har sagt det förut, men det finns personer som gör att man tycker om sig själv, som drar fram sidor hos en som man själv blir road av, en sån är Johan. Jag måste fråga hans andra kompisar om det, om de känner samma sak.

På tal om Johan så pratade vi igår också, och han berättade en sak för mig om hans vänner. Det gjorde mig glad att höra, det var inget skitsnack eller så, bara en liten hemlighet som jag inte vetat, och som kanske inte är så hemlig egentligen. Men ingenting jag kommer publicera för att jag tycker att det är tillräckligt hemligt, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0