Hua hin, nu har Kisse börjat med drama hon också!

Jag hörde någonting, det lät illa. Det var en fågel och jag tänkte inte så mycket på det, tills jag hörde en dunk utanför dörren. Jag tittar ut och ser att Kisse har sina käkar runt nacken på en stackars korp (tror jag). Den skrek och flaxade och kämpade emot. Jag försökte fösa bort katten, då passar fågeln på att smita in! Katten springer efter och jag räknar upp allt dåligt som kan hända i mitt huvud. Som tur var flög den upp i fönstret och Kisse hittade den inte på en gång, så jag hann ta tag i fågeln och släppa ut den. Nu går katten och letar, hon tror den är kvar här inne... framtiden för fågeln tvivlar jag på, den fick nog en hjärtattack och dör av en blödning snart, jag har sett en liknande situation förut.

Jävla djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0