Sol och skog luktar gott!

Hej alla, förlåt för jag inte orkar svara på kommentarer, men det är ett fritt land och jag gör vad jag vill, jag läser dem i alla fall.

Såhär gick det idag.



Lite bittert att jag kom fyra med sex ynka sekunder... MEN jag hade ingen sträcktid som var sist, vilket jag tycker är en godkänd premiär. Malin och Johanna där, de är små och snabba bara, jag hade inte räknat med att slå dem... men trea kunde ju varit något. Jaja, jag är inte så jätteförtjust i uppländsk terräng. Jag gillar antingen finsprunget i ekskogar som i skåne/blekinge (tallhed går i och för sig, det har vi lite av på sina ställen) eller stora höjder som man kan läsa in sig på och öppet som i fjällen. Så det så! Men imorgon är det långdistans.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaa! Jag har tvättat nu. Inte skorna ännu :S

2009-04-25 @ 16:33:02
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0