Premiären blev tiomila!

För det första har jag börjat pricka av saker i listan på "vad man måste göra när man fyllt 20", för nyss blev det systemshopping.... men jag fick en grinig kassörska som inte ens sa "grattis" även fast det var igår.... det hade ju blivit lite gladare så.

Sedan har jag nu läst på klubbens hemsida, min premiär blir tiomila, Wohoo! Dock har jag inte ett fullt lag att springa i eftersom jag nu varit inaktiv såpass mycket att jag får springa andralaget.... däremot är jag första reserv till förstalaget vilket ändå är duktigt, och bevisar att de litar på mig trots allt.

Nu ska mina ögonbryn få sig en omgång, hejjs.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag såg det i morse, det där med 10mila, och jag skrattade lite men jag tycker om att de vet att du är att lita på (det där med första reserv)!



Sen så vill jag säga att min kassör han grattade mig ;D

2009-04-11 @ 19:16:59
URL: http://camillaoe.blogg.se/
Postat av: Fabis

Svejs.

2009-04-11 @ 21:05:02
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0