Mc Donalds

Ja, så var jag på intervju då. Man fick gå in i tre olika rum för att göra diverse intervjuer och tester. Jag hade inte med mig något cv eller någon bild, fy på mig, men sen har jag ju ingen skrivare heller. 800 personer var det som blivit uttagna till detta, 200 går vidare, chanserna är väl små.

Dessutom failade jag på stresstestet, men vaddå? Kommer ni ihåg labyrintspelet med kulan som man spelade som barn(eller, jag i alla fall, och jag var inte så bra på det heller)? Man skulle spela det, samtidigt som man skulle komma ihåg några siffror, som han bara rabblade upp och jag inte ens hörde, på det skulle man svara på frågor ex, en som jag fick, "Om C är lika med tre vad är då 5?"

Men det var nervöst, spänd stämmning och läskigt. Jag får hoppas. De ringer vilket som om tre-fyra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0