Home sweet home.

Den här helgen har spenderats utomhus. Jag tror inte jag har varit så här mycket ute sen.... förra sommaren? Nej jag vet inte, men i alla fall så var det ju soligt och underbart igår. Vi bestämde oss för att åka och grilla vid Lyssnarängen (?), någon strand vid Sunnersta i utkanten av staden vilket som. Vi satt där från sju-tiden och till elva ungefär, det var mysigt mörkt och med en stor brasa.

Idag har jag varit på tävling.... men jag fick inte tävla för det var min klubb som höll i kalaset, då får inte folk som är över 17 år springa eftersom de kan ha terrängkännedom osv. men jag fick stå i skogen och hålla koll på folk som kom så att de som satt i speakern skulle kunna veta ex. när någon vinnare kom in mot mål, vi hade walkie talkies... jag pratade inte i dem.

Nu hade jag några bilder också, men eftersom usb-sladden till min telefon mirakulöst inte passar i telefonen längre(har klantarslen på el-giganten helt råkat byta ut min tele?) så blev det inget med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0