Brandrök, påskmiddag och donken.

Igårkväll blev det grillning till slut, pratade med C och hon sa, "men jag och Sandra går ut vilket som, ring när ni drar från grillat."

Det blev aldrig något riktigt drag, och efter några timmar blev stället invaderat av 16-åringar så då drog vi. Men det var väl ändå mysigt med utomhus och så.

Idag har jag fått mail från mc donalds... de ville ha en intervju... och ja, jag har sjunkit så lågt, men det stör mig inte, skönt att jobba i stan vilket som. Men det jag ville komma till var att intervjun är på söndag kl 12.00, alltså blir det svårt det där med tiomila. Men men, jag pratade med Roine, han lät inte alltför glad, men förstår nog att jobb kommer före orientering.

Nu ska vi på påskmiddag hos paeronen. Hejjs.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag som ville ha dig på 10milat. Men ja, jobb måste nog gå före OL (säger jag som var tvungen att säga nej till ett sommarjobb jag drömt om pga o-ringen...)

2009-04-12 @ 18:36:04
URL: http://camillaoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0