Stress, hets och ett trasigt knä.

Idag har jag tävlat, kom tvåa av tre startande för jag stressade upp mig på mitten av banan eftersom jag tänkte för mycket på att jag var jagad. Ja ysch ja, sen när jag kom in mot slutspurten så började mitt vedervärdiga vänsterknä att göra sig påmint. Så nu sitter jag här med en silverplats och ett ont ben, men det gör inget, för det var inget viktigt ändå. Däremot så vann våra fina ungdomar UNT-cupens masstart och final, grattis på dom. Även dom som ställde upp på sm-staffetten kan ha gått riktigt bra. Dom låg fyra efter andrasträckan, men mer har jag inte hört, får titta på resultaten ikväll, jag menar fyra utav 58 lag är fenomenalt ! Nästa år, då jeflar !

Kommentarer
Postat av: Fabis

Svar: Vi får tjöta på msn imorgon istället. Men vadå två i örsnibben eller två i "brosket"?

2008-09-30 @ 03:23:19
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

ja, alltså "i brosket" däruppe där det är hårt, ellet i mitten av örat, i den där grejen som jag inte vet vad den heter som sticker ut över hålet :P

2008-09-30 @ 11:38:29
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0