Konsten att göra ingenting.

Jag är i skolan, jag bara sitter.... och sitter förstås. Jag har gjort klart svenskan, som skulle skrivas för hand förövrigt, och skulle nu egentligen jobba flitigt på min uppsats i religion som jag började smått på förra veckan. Nu till det lite jobbiga här då, dom har stoppat in windows i dom här datorerna istället för os, så allt som jag sparade förra veckan är borta, kaputt, finns inte mer. VEM FAN INSTALLERAR WINDOWS PÅ EN MAC ?!

I'm gonna chase him and hunt him down !

Nejmen, det känns lite bittert, för det fanns ändå en grund till mitt arbete som nu är borta. Så nu ska jag börja om...

Kommentarer
Postat av: Ackelman

Om du sitter hos specialpedagogerna så tror jag att det bara är så att de är ngn som kört windows på den ett tag.. För i alla fall när jag var där så gick de att köra både windows och os på mac datorerna.. Har du kollat med Anette eller Lena så att det inte bara var så det var?

2008-09-24 @ 22:52:17
URL: http://www.ackelman.wordpress.com
Postat av: Fabis

Bittert! *Mutter...

2008-09-24 @ 22:55:54
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Fabian: JA, jag va FÖRBANNAD!



Jesper: Jo, jag pratade med Lena, hon sa att det skulle gå, så jag startade om datorn och provade, men inte fan funktionerade det, vilket som så hittade jag en annan dator och mejlade över.

2008-09-24 @ 23:01:59
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0