KissiPissi

Idag har jag badat halva dagen, sen åkte vi drive trough på donken för att sedan åka och leka med Lillis. Där vankades det RISK, jag hade en bra början med belägringar i nästan hela USA, men fick sen storhetsvansinne och tog över Asien medans Grappe och Lillis byggde arméer på sina håll. Så jag åkte ut rätt så fort sen, även fast jag sparade kort så jag fick ca 30 soldater så blåste Grappe ner alla på en gång, bättre lycka nästa gång.

Sen lånade jag bok om andra världskriget (är så dålig på det) så nu kan jag lära mig lite mer, om Dagen D och dess förberedelser iallafall. Det var andra boken jag började läsa idag, har kommit in en bit på 1984 också, spännande må jag säga faktiskt, har inte kommit så långt ännu, men jag chansar på att en revolt kommer. Sen har vi ju den där Arn- serien, men har inte kommit mer än ett kapitel ännu, så den kan vänta lite. Sist är det såklart Niklas Krogs bok, "En magikers styrka", som vi brukar högläsa på kvällarna. Vad jag vill få fram är att min hjärna förmodligen i framtiden kommer mixa ihop alla dessa böcker när jag tänker tillbaka, och det kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0