Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Idag provade jag mina vingar för första gången, premiärturen utan handledare. Åkte ner till Rimbo med syftet att hämta upp lillasysters pojkvän hos honom, men hamnade både hemma hos Lilla C och på min f.d. skola. Kändes bra, mycket lugnare när man får ta allt i eget tempo.

Jaja, nog om allt angående körning.

Jag har blivit bjuden på tioårskalas :D, lillkusinen (som snart inte kan kallas för lillkusin) fyller tvåsiffrigt ! Jag kommer ihåg när hon var världens sötaste bebis ju!

På fredag är det fest, då ska jag vara onykter för första gången på riktigt länge.

Jag har hunnit planera in skola de närmsta tre veckorna.

Snart ska jag skriva cv och söka ett riktigt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0