Inatt jag drömde något som ...

Var hemskt, allt var hemskt rakt igenom. Först så var vi massa folk hemma hos farmor, hon var inte där, men vi var massa ungdomar där, det kändes nästan som om vi satt i fängelse. Filip gjorde slut med Josse, hon brydde sig knappt, inte på utsidan iallafall men hon var nog ledsen, jag försökte prata vett i ungarna, det gick inget bra.

Jag vaknade till lite och skulle berätta för Grappe, men hann inte utan somnade om.

Nu var drömmen nästan densamma, vi hade gått ner till mina paeron och satt och åt. Jag satt mellan pappa och Grappe då min far helt oprovocerat började ta på min rumpa innanför byxorna, då blev jag arg, riktigt arg, och sa att "nu får det fanimej vara sista gången han gör så" sen gick jag ut och satte mig på en kulle utanför deras altan. Efter att tag kom pappa dit med ett skärp, han tyckte det var jobbigt att jag sagt ifrån och skulle strypa mig, men han var inte snabb nog så jag tog skärpet och drog runt det så hårt jag kunde runt hans hals. Med skärpet runt halsen förvandlades han till en grön äcklig gubbe, men ville inte dö, så jag började hugga i den gröna tingesten med yxor och diverse vassa saker.

Mer kommer jag inte ihåg, men jag tyckte drömmen var läskig, och angående pappa så har han aldrig gjort så och skulle aldrig göra så vad jag vet, så haka inte upp er på det.

Kommentarer
Postat av: josefin

bajs jag skulle dö om filip gjorde slut, och pappa låter ju snäll i dina drömmar xD <3

2008-09-20 @ 21:42:42
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

Jo jag vet, på båda :P.... Men du, sluta skriva min adress i url rutan :P

2008-09-20 @ 21:59:56
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0