Det var kul

, men nu hoppas jag det dröjer länge till nästa gång. För idag, som så många gånger förr, har jag upptäckt varför jag så sällan dricker alkohol nuförtiden. Vad jag än gör, varannan vatten, bara samma sort hela kvällen osv osv, så mår jag SKIT dagen efter, vilket som, gårdagen var kul.



Kvällen började så fint med salong Sandra



Vi kände liksom att C var så hopplös att hon var tvungen att ha en påse på huvudet, men sakta började det växa fram både armar ögon och mun.



"Ta kort på mig ! Ta kort på mig !" 
Och sen plockade hon fram den vackraste min hon hade.



Svante goes old.



Sen kom vår allas körskolelärare förbi, han hade köpt två chokladkakor till mig, det var ganska gulligt gjort faktiskt.



Sandra gick ner i källaren för att hämta madrassen, när hon kom upp var hon sig inte riktigt lik.



Älskling lekte rockstar nästan hela förfesten, han besökte också salong Sandra och fick håret ansat.

Sen blev det en intressant kväll på people, katten och kameran fick stanna hemma dock. Efterfest bjöds det också på i la casa de Grappe, tillsammans med chefens son, min gamle orienteringsbuddy och deras vänner. Våghals, gh och Liar liar. Detta gör vi om.... Långt in i framtiden, now I need to stay sober for a while. Nyår nästa, i Bålsta hos Svante !

Tack för igår allihop.






Kommentarer
Postat av: Johan

HAHA! bilden på sandra är priceless!

2008-09-06 @ 21:16:19
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/
Postat av: Janie

Haha :P

2008-09-06 @ 23:57:49
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0