Uppsala-Bålsta t&r

Jobbade igår, på helgen tjänar man pengar som gräs. Efter det åkte jag hem till mina föräldrar, där två barn och en katt lyckades gömma sig i bilen. Så syster hennes kompis Kajsa och katten Grå följde med hem. Vi åt kinesisk mat och var dumma i huvudet, helt ärligt, tur för dom andra gästerna att vi fick sitta i det avlägsna rummet. Sedan bar det av till Bålsta, ingen tycker om Bålsta, som Grappe säger "i Bålsta är folk blåsta". J, K och G shottade tequila, S och djuren tittade på/sprang runt och brottades, jag fotade. Spelade Risk gjorde vi också... gissa vem som vann. Sen berättade vi spökhistorier, sov, tittade film(alla utom jag som sov i protest eftersom jag blev väckt för tidigt), åkte hem, åt och gick på IKEA. Ikea var väldigt fullt idag, jag fick med mig massa saker faktiskt, lunchlådor, dörrmatta, kökslampa, förvaringsboxar och diverse mer.... men det var ingen njutning att vara där idag pga. allt folk. Sen fick flickorna skjuts till bussen och jag åkte hem.

Kommentarer
Postat av: Fabis

Det var inte dåligt. O_o

2008-10-27 @ 19:17:02
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0