Men försjutton!

Nu har jag suttit med just den här "skapa nytt inlägg"-sidan uppe halva Law & order, och lite mer än ett Scrubs-avsnitt... har jag skapat någonting? Nej, varför "skapar" den inte själv? Tänk vad bra om man kunde sätta sensorer på huvudet, så kan man bara flyga iväg till sin egen värld ett litet tag sen hade man ett inlägg.

... hm, nej, jag ska inte släppa in folk i mitt huvud. Det är inte så städat där. Mycket godisland, mycket fantasivärld, en viss del hat, lite verklighet och sen mosar man ihop allting i en bunke, häller i en vattenpistol och sprayar väggarna. Det är nog en bra beskrivning på vad som händer därinne, för ibland när jag sitter och tänker på jätteviktiga saker så händer det att något annat som är mycket roligare flyger förbi och då fångar mina tankar det med en perfekt lyra och leker lite med det istället, sen glöms det viktiga bort. Fast det kanske är rätt så "normalt"? Vad vet jag?

Förresten HATAR jag aspartam. Smakar SKIT.

Kommentarer
Postat av: celina

Å Janie... jag ÄLSKAR det andra stycket i det här inlägget! Briljant.

2008-10-31 @ 12:11:52
URL: http://celina.blogg.se/
Postat av: Janie

Mycket smickrande. Danke schön. :)

2008-11-01 @ 00:08:51
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0