Igårdagen.

Ja, igårdagen var skön, jag kände bara för att hata världen, för att hata vårat samhälle och för att tycka massa om allt. Jag älskar tryckfriheten och att alla får ha en åsikt. Jag hatar mig själv för att jag alltsom oftast håller tyst om det jag vill få sagt för att jag är rädd att hamna i en krånglig diskussion eller få ett motargument som jag inte kan vinna över. Jag hatar att trots det faktum att vi FÅR ha åsikter betyder det inte att dom är RÄTT enligt "alla andra", och är dom inte rätt så ska dom inte få finnas, men man får ju tycka vad man vill? Jaja, jag är för trött för det här egentligen. Men summering, jag är en feg skit som är rädd för att säga fel saker och måste öva på att öppna käften, säga ifrån och bestämma själv, som nästan alltid låter andra tycka åt mig i rädsla för att vad jag tycker är "fel".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0