Det är så konstigt det där.

Vissa dagar är man populär, men bara när ljudet på mobilen är avstängt tydligen.

Hade prov imorse, språkhistoria. Vissa frågor, kan jag tycka, var lite orättvisa då inte svaren funnits i materialet som jag fick att plugga på, iallafall hittade jag inte svaren när jag tittade såhär i efterhand. Godkänt blir det nog garanterat ändåck.

Under tiden jag satt på provet hade jag hunnit få ett missat samtal och ett sms, eller ett missat samtal och ett röstmeddelande från svärmor som hade lust att komma över och hjälpa till med städning (jag vet vi är dåliga som inte gör själva, men jag tror inte att varken Grappe eller jag är begåvade med något särskilt ordningssinne, och vi städar, men det räcker tydligen inte). "Jaja" tänkte jag och struntade i att slå på ljudet för jag ändå bara skulle köra hem och då blir det ändå jobbigt om det ringer (kanske bör nämnas att när jag åkte till skolan så messade min syster, och man blir distraherad, iallafall jag).

När jag kliver ur bilen hemma så har jag två missade samtal och ett sms! Vilken dag va? Knäppt det där. Det var min bror som ringt och var sugen på att klättra lite, såklart är jag på eftersom det var hur längesen som helst sist, och han hittade en vägg som var betydligt billigare än den jag brukar klättra på, som han sa det endast 50 kr för att hyra utrustning! Alltså borde det bli gratis om man har utrustning? Jag vet inte, men det var billigt som fan iallafall, kanske ska köpa ett kort där om det är bra. Smset var från moderskapet som sa att det fanns billigt schampoo på rusta, men jag har faktiskt ingen lust att åka till rusta bara för att köpa schampoo :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0