Porr, horor och feminister.

Finns det någon som har den för utlåning? Eller så kanske min feta röv och jag får dra oss ner till biblioteket.

Inatt släpps nya WoW-expansionen, vilket betyder lan. Denna gång vankas lanet i Bålsta och jag ska inte följa med! Iiiih, en hel vecka ensam! Jag har funderat på saker jag ska göra som jag inte kan/får göra när Grappe är hemma, "när katten är borta dansar råttorna på bordet". Listan kommer förmodligen inte bli så lång dock, eftersom vi gör lite som vi känner för... det enda jag vet som jag tycker är mysigt och Grappe fullständigt avskyr är att ha tv:n igång i bakgrunden trots att man inte tittar hela tiden. Sen kanske dammsuga då... men det är inte roligt. Ta långa bad med ljus? Äsch, tröttnar efter ett tag i varmvatten.... hmmm, så min rebelliska lista ser alltså ut såhär:

  1.  Ha tv:n på i tid och otid (kanske att jag ångrar mig när elräkningen kommer och vill ta tillbaka).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0