Och jag läser det igen.

Och jag fylls av en lycklig, stolt känsla. Och jag vet att det är riktat till mig. Och fastän jag kommenterade anonymt i min rädsla för att hon skulle bli sårad över dom "MINDRESMICKRANDESAKER"-na, så vet jag att ärlighet ger hopp.

  -Fett med kredd ska du ha. Jag är imponerad! :) Ofta när ett intryck av någon blivit fel kan man ju envist vilja stå kvar på rutan där man vet allt & allt är som man förutbestämt för det är enklast så OCH - man har inte fel. Det är bara ett fåtal människor jag kan komma på som har vågat erkänna för mig att dom har trott att jag var -MINDRESMICKRANDESAKER- men sedan ändrat uppfattning. Det krävs mod & självinsikt för sådant & det är bristvaror i dagens samhälle :) Så tack för att du besitter det.

Hon är en av mina idoler, dom riktiga människorna, dom som går att ta på, det är mina idoler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0