JAG ÄR UPPE FÖRE KLOCKAN TOLV!

Jag undrar när det hände sist utan tvång. Men det är skönt, känns värt, jag har ingenting inplanerat så jag ordbajsar på litegrann om det går bra? Eller man kanske inte borde skriva om man inte har något att skriva? Men det blir ju så tråkigt att läsa en blogg som aldrig uppdateras, fast det kanske är värre att läsa ett komplett oigenimtänkt inlägg om ingenting... jaja. Jag kommer säkert komma på massa saker när jag står på jobbet idag, sen glömms dom innan jag kommer hem, får kompensera för det nu istället. Så.... nej, det var lite bajsnödigt att sitta här och skriva, så nu skiter vi i det.
Ingen inspiration=inget vettigt att läsa(det gäller för journalister också....speciellt dom som dom senaste tio åren skrivit om hur man går ner i vikt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0