sådärja.

Nu börjar det bli lite ordning på layouten.
Ska kanske göra en ny banner sen, men sitter ute på landet och använder min systers laptop, eftersom hon inte har några roliga bilder alls på sin dator så har jag plockat lite på mig själv från min bilddagbok.

Jaha, men då ska jag inte tjata om det mer då. Jag menar, det kommer se lite annorlunda ut till och från, men det är bara kul.

Imorgon ska jag till skolan, jag ska ha betygsprat med min engelska c lärare, hoppas jag får ett relativt bra betyg nu då jag faktiskt gått på nästan varje lektion under våren.

Just nu är jag jättesjuk och funderar på att gå och sova innan huvudvärken och nästäppan tar livet av mig.

Sov Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0