Jag är så lat.

Satt och läste lite på min förra blogg (janienystrom.blogspot.com) nu nyss och för ca tre veckor sen skrev jag detta :

   -Men innan nästa vecka iallafall ska:
1. Engelskaboken vara utläst och helst analysen skriven.
2. Svenskahäftet vara klart och uppsatsen påbörjad.
3. Religionsuppsatsen klar.
4. Ansökan till arlanda vara inskickad.
.. Det borde jag klara iallafall.

Jag har fortfarande bara gjort ett och fyra på listan xD.
Jobbet fick jag ej och har jag tur kanske analysen leder till ett bra betyg i engelska.
Jag är rackarns nervös över den där engelskan nu faktiskt, c kursen var inte lätt och jag har fått en och annan varning av min lärare i vintras för jag var där för lite.

Tvåan och trean har jag ansökt till skolan om att få en andra chans på, alltså att jag får lämna in och "ig-pröva" som det så fint heter i höst.

Men men, gotta catch the bus.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0