YEAH

Dag nr två gick även den galant, trots att jag va tvungen att gå upp kl 03.45. Jag hittade elva kronor i läkarnas kläder, plus ett par pennor en sax och en namnbricka, klantar ! Det är faktiskt rätt kul emellanåt på tvätten...eller, jag tycker det är kul att läkarnas kläder åker igenom en röntgenmaskin så man ser alla knappar, pengar, pennor, saxar osv. som svarta pluppar :P. Patientkläderna däremot kan vara rätt så äckliga med massa blod, bajs och spyor, tur att man har handskar. Så får man ha jättefula kläder på sig. Jag har ett par blåa arbetsbyxor och en grön bussarong och idag när jag skulle ner till centrum å inhandla lunch kände jag mig som en förrymd brottsling xD.

Nog om tvätten, ni tycker nog ändå inte att det är lika roligt som jag(även fast jag gör som dom flesta andra och skriver mest för mig själv). Jag sitter nu här, lite trött i kroppen efter åtta timmars stående/gående i min brors lägenhet belägen i Rimbo på hans dator, med han 46" lcd-tv som skärm, det är najjs. Jag har hunnit titta igenom lite bilder och tänkte att jag kanske ska lägga ut en smickrande bild på min snälla bror, som lånar ut sin lägenhet till mig, innan jag rotar igenom skafferiet för att se om jag måste köpa mat.

 Kus

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, vad tänkte din bror eg när han blev en teletubies eller hur de nu stavas...? haha, mkt stilig

2008-06-15 @ 21:54:45
Postat av: Janie

han tänkte nog inte alls xD

2008-06-16 @ 23:52:15
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0