It's all 'bout the money...

Så har jag jobbat en hel lång dag igen, tog bussen hemifrån vid tio, åkte hem till mina föräldrar för att titta på de nya fina shortsen som min bror skickat till mig från nya zeeland. Jag blev glad, det kändes verkligen som han hade valt med omsorg. Josse hade fått ett par söta roxy-surfshorts, svarta med en stänk rosa i och lite gulliga fåglar på vilket passar henne, Johnnys har jag inte sett än men Josse sa att de var zebrarandiga och coola, perfekt och jag fick de finaste av alla (såklart :P) ett par svarta quicksilver-shorts med gråa mönster på. Tack Jimmy för dem.



Bild framifrån




Bild bakifrån

Klockan tolv började jag jobba, klippte tre hål på golfen, drivingrangen och hela fotbollsgolfbanan. Klar kl 17.00, gick hem till mammsen och pappsen duschade av mig allt skit, bytte om, åt lite spagetti och så tillbaka till cafét som biträde under motorträffen. Klockan 20.20 gick bussen äntligen hemåt och nu är jag hemma, det är jobbigt att pendla, men vad gör man inte för en hacka ?

Dessutom ringde Ann från tvätten och frågade om jag kunde hoppa in några dagar nästa vecka, "apselut" sa jag och tänkte att jag kanske kan få en fin lön nästa månad :).

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll och en skön midsommar imorgon, i Uppsalaområdet ska det regna har jag hört för att vara lite negativ.

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag håller med! bara för att man är lite överviktig, varför ska man inte kunna få ha moderna kläder? varför blir det alltid tantigare kläder ju större man är? jag förstår inte varför man inte kan trycka "mode"-kläder i större storlekar =/

2008-06-19 @ 22:26:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

ja jag håller med dig! =) så rätt så rätt =)

2008-06-19 @ 22:58:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0