Den sista festen tillsammans.

Slutet av en epok, är jag ledsen? Nej, jag kommer nog inte sakna gymnasiet så mycket, eller skolan i överhuvudtaget.

För hur trevliga folk än är så finns det alltid någon som jag stör mig på, och när denne är i närheten så kan jag inte slappna av. det blir dålig stämning och jag trivs inte. Jag vet inte, jag har väl inte tillräckligt bra "självkänsla" då, men jag tror inte faktiskt att det påverkar huruvida man trivs med en annan människa eller inte. Man kan ju inte tycka om alla, det är till och med för naivt för att jag ska tro på det(och jag är naiv, det kan alla som inte vet fråga min käre sambo om).

 Tillbaka till ämnet, ikväll är det studentskiva, det kan bli kul.

HEJJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0