borde egentligen röja undan alla bevisen

på hur slarvig jag är, men jag orkar inte.

Jag vill leka med Fabian, men han har inte tid med mig, och jag har aldrig tid med honom heller, förlåt. Grappe raidar som vanligt, och jag dör av tristess ännu en dag, läste nyss en blogg där det stod att tjejen som har den ifråga lyssnade på bandit, jag ska nog också sätta igång webradion snart, och kanske baka lite bröd eller något. Får la se.

Idag har jag sovit, äntligen sovit ut för första gången på hela veckan, sen åkte vi buss ner till Grappes syster som just nu är på festival (väldigt avundsjuk även fast det bara är jefla p&l, jag vill också på festival, helst igår) och matae hennes katter och gosade lite med dom, sen blev det jordgubbar och alkohol som inte ska drickas idag dock. Jaja, fick i oss lite sushi också, tror jag börjat vänja mig med smaken, för jag tyckte det var gott !

Herrå

Kommentarer
Postat av: Fabis

Naww, Janie. <3 Men i helgen kan vi väll leka?

2008-06-26 @ 21:40:00
URL: http://fabiannystrom.blogg.se/
Postat av: Janie

:D... jobbar, men kan kanske klämma in dig ngn dag, längesen sist, nästan en hel vecka o.O

2008-06-26 @ 21:47:45
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0