So much to do and no time to do it...

Det är ju sommar för sjutton! Jag låg och tänkte inatt på vad jag vill göra på sommaren, bada och vila, ha semester och vila, grilla och vila, leka med mina småkusiner och kanske vila lite, titta på kattungar och leka i höet... sådant som man gjorde som barn.
Istället sitter jag nu här och tänker på att jag ska packa ihop och åka ut på landet för en veckas fullt arbete, sen åker jag hem på fredag, tvättar, packar och åker till o-ringen på söndag (iofs kul, men en hel vecka tillsammans med min mor kan vara påfrestande, dessutom ser hon det som en semester, men jag tycker inte att det är semester att springa 6-7 km/dag i fjällen), efter o-ringen blir det till att åka hem tvätta och packa om igen, sen ska jag jobba i tre veckor i streck O_o(Nu kanske ni inte tycker att "jobba tre veckor i sträck" kan vara så farligt, men jag börjar kvart i fem på morgonen och kan då inte bo hemma utan måste bo antingen hos mina föräldrar eller hos min bror dom tre veckorna, det är pain). Efter det är sommaren slut och jag ska tillbaka till skolan, även fast jag lägger upp ett individuellt schema iår och inte behöver göra mer än ett par inlämningsuppgifter och nationella i svenska som jag totalt sket i i våras så känns det inte kul, jag gillar inte skolan.

Kommentarer
Postat av: Ackelman

Jag förstår precis hur du menar.. men ang jobb och vila så är det tvärtom för mig.. jag har ingenting alls att göra om dagarna, skulle till och med betala för att få ett jobb.. men men och ang skolan så är vi i samma sitts.. måste också tillbaka dit i höst.. =/

2008-07-13 @ 23:25:35
URL: http://www.o-shot.se
Postat av: Janie

Vad har du för några ämnn kvar då ? Låt mig gissa ,svenska ?

2008-07-14 @ 18:53:40
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0