Lite sen uppdatering efter helgen nu.

Fredag:

Grappe, Patrik, Mickis och Lillis kom förbi cafét, jag tvingade ut dom på en runda fotbollsgolf så jag skulle kunna städa undan och stänga cafét då klockan redan var efter sex och det egentligen ska stänga då. När jag börjat städa kom en finurlig typ insmygandes och skrämde mig, men det var ju bara harmlösa Svante och hans hund Foxy (?), dom gick också ner på banan.

Efter jag städat klart och dom spelat klart åkte vi hem till mina föräldrar med kassan och hämtade lite badkläder/handdukar. Sen bar det av långt som tusan ut i skogen till Rånäsbadet för en avsvalkning efter den långa, varma dagen... mitt andra bad i sjö i år. Kottkrig, hundsim och skrämda barn senare bestämde vi oss för att vi skulle grilla och åkte viare till Rimbo för att fixa tillbehör.

Då alla och verkligen ALLA affärer utom lilla Stinsen-handlarn (en turkkiosk-liknande liten affär vid "centrum") var stängda så bestämde vi oss för att gå på pizzeria istället, det blev Rimboträffen, innestället numero uno för fjortisar, alkisar och knarkare (alltså Rimbos befolkning). Där åt vi oss alla mätta och glada, sen stod vi och pussades på parkeringen :).

Efteråt blev det film hemma hos mina föräldrar, Greenstreet hooligans stod för underhållningen, jag tycker iallafall att den är ganska så bra, lätt men inte för fjortis.


På väg upp till Stinsen och min systeryster vars pojkvän bor bredvid.



A little bit of kissing at the parking lot


Lördag&Söndag:

Inte mycket faktiskt, trodde jag gjorde mer, jobbade på cafét, pussade på Grappelito och tittade på film.

Sen måste jag tillägga lite roliga saker från idag:

För det första har jag sett en riktigt bra liten reklamannons



men när jag tryckte på länken så var det samma minska-i-vikt-hets som överallt annars, men en liten bit har dom iallafall kommit när dom ger den här reklamen.

Sen läste jag min brorsas polares blogg (han som åkte ner tillsammans med bror till Nya Zeeland). Där såg jag detta xD, det finns även annan diverse kul läsning där för er som vill se hur livet för en fattig man på Nya Zeeland går till.

Nuså, är jag klar med bloggandet för dagen, ska ut på landet imorgon och blir eventuellt fast där pga busstrejk snart igen. Får se.

Hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0