Idag är imorgon igår.

Igår började dagen stress och hets pga. busstrejken då. Men det löste sig då min faster lovade att skjutsa oss ut från staden bara vi , som vi lovat jag och min syster, tog vår kusin på en liten tur runt uppsala så hon fick titta i affärer, det var micket misigt. Tyvärr köpte jag inget mer än en försenad födelsedags-present till lillasyster som hon valde ut själv, ett par jättegröna pumps med stilettklackar och peep-toe, fina. Kusin däremot shoppade på, en jättesöt bikini som hade en gul grund med rosa blommor på, en kjol som var brun och vit med blommönster, som jag också kunde tänka mig att använda som strandkjol om den varit lite större än strl 140, sist men inte minst köpte hon två par ankel strumpor, ett par randiga och ett par med körsbärsmönster på. Hon var inte besviken igår inte, och inte jag heller, jag fick umgås lite med henne och min syster och hann till jobbet i tid iallafall.



Josefin och Sandra på väg till pressbyrån och glass.

Efter jobbet gick jag till Cissilini, hon "umgicks" med hennes bror som var på besök från Kina, men han satt mest och spelade dataspel med Henkan. På tvn gick krambjörnarna för fullt och hade tydligen gjort det i tre dagar, stackarna måste vara helt hjärntvättade xD. Sedan blåste vi lite "bullbblor" som Julia sa och jag tittade lite på bilder från deras nya lya som dom ev. får tillgång till om 1½-2 månader ifall dom vinner budgivningen, som dom hittills är själva på. Cissi stängde av tvn och krokodiltårarna kom fram, stackars barn. Haha. Det var trevligt, länesedan jag träffade lilla C.

Sen bar det av hem till Filip (och Josse), syster ville att jag skulle se deras nya säng, som var precis samma lika som våran, fast utan lådor :P. Moppe därifrån med tom tank, men jag klarade mig, sen mat och internätet och sova.

Idag har jag

Inte gjort någonting, tog kort på ännu en present från bror för han ville se hur den satt.



Ännu ett plagg sänt från Nya Zeeland, en tröja, den va najjs, lite stor bara.

Sen har jag tittat på bebisarna, och om inte alla blir tingade så kanske en av de fem får flytta hem till oss sen... kanske iallafall :).



Theobebis :P

HEJ PASTEJ !

Kommentarer
Postat av: Cissi

Söt kissemiss! :-) Ja visst umgicks min bror mkt med mig? Men vid middagen pratade han iaf, haha.. mupp bror :-P Å vet du, vi äger lägenheten nu, skrev på kontraktet igår ;-)

2008-07-03 @ 12:43:22
Postat av: Janie

Ellerhur? Men den här är inte den sötaste av dom alla dock, den låg och åt mat så jag ville inte ta bort den. Ooooh, känns det skönt att vara lägenhetsägare ?

2008-07-03 @ 18:39:06
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: celina

Snutte! Gullekattungar. Det finns faktiskt inget bättre.

2008-07-05 @ 02:13:47
URL: http://celina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0