Fabis förlåt !

Jag vet att jag inte uppdaterat så bra, men jag har inte orkat, så här har veckan sett ut för att vara dryg.

Måndag (iofs uppdaterade jag då, men bara tråkigt inlägg).
 04.00-04.45
Vaknade, åt frukost segade mig, gick till jobbet.
05.00-10.30
Jobba,jobba,jobba på tvätten.
10.30-15.00
Gick hem till bror, sov en stund, pratade med honom om black sensation som han precis kommit hem från på natten(och som jag kommer skriva lite mer om imorgon), hämtade min telefon, åkte buss.
15.15-17.30 ca
Höll lillasyster sällskap på cafét (lyckades få henne att jobba ett par dagar åt mig i veckan).
17.30-18.30
Klippte driving rangen på golfen.
18.30-någon gång runt tiotiden
Duschade, åt, pratade med mina föräldrar och sov.
Tisdag
04.00-04.30
Vaknade, åt, började åka moppe mot Rimbo.
05.00-10.30
Jobba ja.
10.30-18.00
Åka moppe hem till paeronen, bråka med mamma, hänga med Josse på cafét, fixa låtar på telefonen, försöka skriva blogginlägg (men då dom har ett idiotiskt virusprogram här som gör att man inte kan lägga in youtube-klipp på bloggen sparade jag det inlägget till imorgon), åka till Josse.
18.00-22.30
Övningsköra med pappan, äta pizza, övningsköra mera till Norrtälje och tillbaka, msn telefon, sova.
Onsdag
Morgonen som vanligt.
11.00-18.00
Jobba på cafét, dricka MASSOR med kaffe.
18.00-ca tio...
Övningsköra till Uppsala med BÅDA mina föräldrar i bilen O_o, gräsklippare på bauhaus (och in i luckan på passaten xD), åka å käka donk, träffa Grappebabe och vara hemma en liten stund, åka tillbaka.
Idag
Samma, jobb på tvätt jobb på café/klippa och sen är det nu.


Jag förstår inte hur busschaufförerna kunde skriva kontrakt om elvatimmarspass dock, jag menar vad tänker dom med? Visst är det väl bättre än förut om dom jobbat längre pass då, men elva timmar borde ju ändå vara sjukt trafikfarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0