Utlovade bilder från helgens dansande.




Dom ser lite kul ut, den övre bilden ser det ut som om jag har ett tjockt face (vilket jag iofs har till viss del) som är inmosat i Lilla C´s hår, C däremot posar lite porrigt. Bilden är ju tagen nerifrån också vilket kanske inte gör att det är en så smickrande vinkel för min del. Den nedre bilden tycker jag är rätt så söt, även fast min axel ser ut att bli misshandlad och en slinga ur luggen hamnat mellan ögonbrynen så de ser ihopväxta ut. Jag gillar våra ansiktsuttryck i den nedre bilden. Söta barn som är ute och roar sig.... Sandra däremot hade inte fastnat på någon bild vad jag såg, så jag lägger ut ett par fina bilder på henne också. För sakens skull.




Dessa bilder är från förra gången det vankades utgång för min del, men det blev salong Sandra den här gången också då hon stod för min håruppsättning... dock så vart det ingen tur till källaren, men jag tar med den bilden för att.

Kommentarer
Postat av: josefin

fan vilka heta bilder :P sandra lyckas verkligen på andra bilden :) <3

2008-12-07 @ 12:08:20
URL: http://josefaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0