Snart är det hjul! STRESS är dagens ord.

Vilket som, jag har lagt in lite bilder på compisen så nu ska det väl hamna några här.

Vi börjar från början av månaden:



Jag köpte mig lite välförtjänta kläder, hade inte spenderat några pengar alls på sådant sedan i september. SKOOOOORNA bland annat.
Jag slutade också bita på naglarna ... igen.



Såklart har ju kisse varit med och gosat hela månaden, det ska jag inte sticka under stolen med.



Jag var i Jönköping.



Vi färgade hår.



Jag flyttade möbler så det blev både mysigare och mer platseffektivt.



Slagits juleklappar har gjorts (inte riktigt färdigt, men en bra bit på väg).



Finaste julklappen... MEN DEN ÄR INTE TILL DIG!

Så nu är det snart jul. Jobb tre dagar, bak, städ, mer julklappshandel och att fira babe som fyller 23 på lördag ska hinnas med. Herremingud, hur ska det lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0