Roadtrip

Idag blir det en liten road-trip, förmodligen ensam eftersom tråkis inte vill följa med som det ser ut just nu. Kanske bra eftersom katten skulle behöva någon som kramar på henne om vi båda åker då hon förmodligen inte uppsattar långa bilresor... hon uppskattar ju inte ens korta, dom till veterinären som tar max en kvart är ju pina.

Vart jag ska? Jaha, glömde jag nämna det? BIBELBÄLTET! Wohoooo! Jag ska gå med i en frikyrka och hänga med överreligösa ungar hela helgen som säger åt mig att om jag inte tror hamnar jag i helvetet, men det biter inte på mig, dom försökte med det där i USA, methodisterna. Jag har nog en sådan där ignoreringsknapp inne i huvudet.

Men nej, seriöst, jag ska till bibelbältet=Jönköping, men jag ska hälsa på min Sofie över helgen, vad som händer vet jag inte, förhoppningsvis har dom något roligt inplanerat.

Bye bye, cya suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0