... ... ... ... ... ... ...

Det är synd nu att jag kommer sitta här och ynka och gnälla precis efter alla fina ljusen. Förmodligen innan någon av er ens har sett dom fina ljusen.. stackars fina ljus.

Men såhär ligger det till lite... Något smartass, jag har ingen aning om vem, har kommit på att det skulle vara roligt ifall alla ungdomar mellan 15-16 (tror jag det var), juniorer (18-20 år) och de som springer i HD21 klassen (mellan 20-35 år sisådär) skulle skriva en "löparprofil". Jag har ingen lust att skriva en löparprofil, jag har inte ens lust att skriva till tjejen som ansvarar för det hela och säga att jag inte har lust... helt lustfritt.

JAG VILL INTE.

Först råkade jag se att jag fått ett mail på facebook (om jag nu bara struntat i att logga in där). Efter det så såg jag det igen när jag rensade ur min skräp-hotmail, som jag inte använder eftersom det mest bara är spam hela tiden (vad gjorde jag där då??). Sist men inte minst så har hon skrivit det på sin orienterar-presentation (ja, folket som jag halvt tillhör har tom en egen community... lite sekt-likt).

Kanske nästa år, kanske när jag tagit itu med träning OSV.                                             men inte nu         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0