Kul i jul.

Hej hej, hemskt mycket hej.

Idag gick jag förbi gruppchefens kontor och vi hälsade på varandra, efter ett litet tag hör jag att hon skriker "Janie! Vänta!" så jag går tillbaka och hon frågar om jag kan jobba dubbelt "på fredag", jag frågade om hon menade imorgon och efter lite betänketid så kom hon på att fredag var faktiskt imorgon och kanske även kom på att det är rätt så kort varsel. Iallafall, med lite förhoppning om mer jobb på tvätten i höst, tackade jag ja för att framstå som flitig. Så nu ska jag jobba pass ett: mellan 5-10.30, sen lite ledigt då jag tänkte köpa mig en bur, och pass två: 14.45-19. Kan bli tufft, men kul, för pass två är tillsammans med lilla C som jag inte träffat på evigheter nu och hon vet inte om det :D, förhoppningsvis kommer hon inte läsa här innan imorgon(hoppas hon inte fått internet till nya lyan riktigt ännu) så kan jag överraska henne.

När jag satt på bussen hem till mamman och pappan så fick jag ett sms från en okänd avsändare där det stod, "Jag såg en på Rimbo station som var jätte lik dig, fast äldre.", det var jättekul eftersom jag precis åkt från Rimbo med bussen, så jag påpekade det och frågade vem fan det var som satt bakom knapparna på andra sidan, svaret löd "Haha säg inte att du skulle på uppsalabussen och hade rutigt på dig? Du såg rätt gammal ut på håll. Jag satt på norrtäljebussen. Det är jag! Din älsklings johan! U fucker!" , så tack så mycket Johan, för att du kallar mig gammal, allt det andra tjaffset är jag van vid :P.

Sen vet jag inte om det var något mer, jo en liten skatteåterbäring fick jag idag på tvåhundra spänn, tack skatteverket :P. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! men du såg ut som en grinig kärring när du satt sådär!

puss på dig älskling!

2008-08-15 @ 01:01:16
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/
Postat av: Janie

HAHAHAHA !

2008-08-15 @ 13:41:14
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Din busa!



det va ruuligt iaf att du överraskade mig sådär hux flux :-D

2008-08-30 @ 17:40:12
Postat av: Janie

:D Det va kyyyl :P

2008-08-31 @ 15:50:50
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0