Jag har inget att säga.

Livet går på som vanligt, har fått ännu en vikarieplats på ett fritids här i stan som svaermor fixade åt mig, har inte jobbat något där ännu, men skönt att ha lite.

Uppkörning på måndag, och nervositeten har legat över mig hela veckan, men men, jag tror inte jag kommer klara det denna gång iallafall, bäst att tänka så, då blir man inte besviken.

Sålde aerosmith och gitarr idag, hon som köpte ville nog helst ha katten :P.

Träffade en trevlig tant på busshållplatsen imorse, hon klagade på folk som inte kunde slänga sina cigarettfimpar i papperskorgen fast den var precis bredvid och att man inte ska sitta och röka inuti kuren ändå (PUNKT), då var hon ändå rökare själv, sådana människor är bra, som bryr sig om andra.

Fick sms från digestive-staden, Cumbria, idag. Det var den ivägflyttade Fabian som hörde av sig och sa att en kille som hette Eddie och var från Tanzania snart skulle komma och flytta in. Sen var det väl något mer också, men det har jag förträngt :P.

Nej, nu har jag inget mera för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0